תעשיית השיווק הדיגיטלי הופכת להיות מכונת כסף מנופחת שבנויה על הבטחות ריקות. בכל פלטפורמה תמצאו מומחים שמבטיחים לכם עושר בן לילה, חופש כלכלי ו"מותג אישי שישנה לכם את החיים". האמת? רוב הכסף שלהם מגיע מהמכירה של הקורסים האלה ולא מהעסקים שהם טוענים שהם מנהלים.
השקר הגדול של תעשיית הקורסים
המציאות המדאיגה היא שמרבית מדווחי השיווק מרוויחים 80-90% מההכנסות שלהם ממכירת קורסים ולא מהמקצוע בו הם מתמחים. כשמישהו מרוויח מלימוד איך להרוויח כסף, אבל לא מהתחום עצמו – יש פה בעיה בסיסית.
הבעיה נעוצה בכך שהם יוצרים מערכת סגורה: הם מוכרים קורסים על איך להכניס כסף מקורסים, ותלמידיהם הופכים למדריכים נוספים שמוכרים קורסים דומים. כך נוצר שוק רווי של מוכרי חלומות ללא ערך אמיתי.
המותג האישי האמיתי נבנה על מומחיות
מותג אישי חזק נבנה על ידע מעמיק בתחום ספציפי, לא על כישורי שכנוע. אנשים שבונים אימפריה עסקית אמיתית מתמחים בפתרון בעיות קונקרטיות. הם מבינים את הלקוחות שלהם לעומק ויודעים לספק ערך מדיד.
החוק הזהב הוא פשוט: אם אתם רוצים ללמד על תחום כלשהו, תוודאו שיש לכם ניסיון מעשי והצלחות מוכחות בתחום הזה. אם אתם מעולם לא הרצתם עסק רווחי במשך שנים, תיעזרו בקורס איכותי כמו של אימפריום!
איך לזהות מומחים אמיתיים
מומחה אמיתי לא יבטיח לכם תוצאות מידיות ולא יציג פתרונות פשטניים לבעיות מורכבות. הוא יספר על הכישלונות שלו, על הזמן שלקח לו להצליח ועל ההשקעה האמיתית שנדרשה.
הדרך הנכונה לבניית מותג אישי בר קיימא
בניית מותג אישי אמיתי דורשת זמן, סבלנות והשקעה במומחיות אמיתית. תחילה צריך לפתח ידע מעמיק בתחום הנבחר ולצבור ניסיון מעשי. רק אחר כך מגיע השלב של שיתוף הידע והמומחיות עם אחרים.
מותג אישי מוצלח נבנה על בסיס איתן של יושרה מקצועית, ערך אמיתי ללקוחות ומחויבות לטווח ארוך. זה לא קורה בין לילה, אבל כשזה קורה – זה נשאר.
בעולם שמלא בהבטחות ריקות ופתרונות מהירים, בחרו להיות שונים. בנו את המומחיות שלכם לאט ובהתמדה, תנו ערך אמיתי ואל תמכרו חלומות. כך תבנו מותג אישי שיעמוד במבחן הזמן ויביא לכם הצלחה אמיתית.