חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם 5 המאפיינים המובילים של עובד מצליח?

חברה צריכה לגייס את העובדים הנכונים לתפקידים הנכונים. זוהי משימה קשה עבור כל חברה וישנן דרכים רבות לבצע אותה. תהליך הגיוס מתחיל בהגדרת דרישות התפקיד ולאחר מכן מציאת המועמדים העונים בצורה הטובה ביותר לדרישות אלו.

ישנן אסטרטגיות גיוס רבות ושונות בהן משתמשות חברות בעת גיוס עובדים כגון שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו לינקדאין או פייסבוק, או אפילו שימוש בפלטפורמות לראיונות וידאו כמו סקייפ.

קשה למצוא עובד טוב בשוק התחרותי של היום. ישנם אנשים רבים שמוכנים לעבוד עבור משכורות נמוכות יותר וחברות מנסות להשיג את העובדים הטובים ביותר בעלות הנמוכה ביותר.

כדי למצוא עובד טוב, עליך לחפש מישהו עם 5 התכונות הבאות:

-להט – בעל ידע – מסתגל – נאמן – בעל מוטיבציה

תהליך הגיוס עוסק לא רק במציאת עובד טוב אלא גם בהערכת תרבות החברה והפוטנציאל של העובד להשתלב.

החשיבות של ניהול עלויות העבודה שלך

הצעד הראשון לניהול עלות העבודה שלך הוא לקבל הבנה ברורה של מהי עבודה. זה כולל לא רק את האנשים שעובדים אצלך כרגע, אלא גם את אלה שכבר לא עובדים אצלך. חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

1) כמה אנשים יש לך?

2) מה השכר הממוצע שלך?

3) מהו שיעור האבטלה הממוצע שלך?

4) מהן עלויות היתרונות שלך?

5) מהן עלויות המחזור (למשל גיוס, הכשרה וכו')?

6) כמה זמן לוקח למלא תפקיד וכמה זה עולה?

עלויות העבודה הן אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה וכישלון של עסק וחשוב להבין כיצד לנהל את עלויות העבודה שלך על ידי הבנת העובדים שלך והצרכים שלהם.

המטרה היא למצוא איזון בין ניהול עלויות עבודה וניהול משאבי אנוש כמו שנכתב בכתבה על הייבוב ורוני זהבי