חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם מוצרי התינוקות שהכי חשוב שיהיה לכם?

טיפול ביילוד כולל את אותם מוצרי תינוקות הנחוצים לבריאותו ולרווחתו של היילוד. זה כולל האכלה, רחצה, ביגוד ומצעים. חשוב לקנות מוצרים אלו מראש כדי שתוכלו להיות מוכנים להגעת תינוקכם. 

בית חולים עשוי לספק חלק מהפריטים הללו כחלק מהחבילה הסטנדרטית שלהם. אבל, ייתכן שבבתי חולים מסוימים אין את כל האספקה לכל מה שדרוש לטיפול ביילוד, אז עדיף להתכונן מבעוד מועד.

תעשיית התינוקות הייתה תעשייה פורחת בעשורים האחרונים. למוצרים שנמכרים בענף זה מגוון רב. זה מקשה לדעת אילו מוצרים נחוצים ועל אילו מהם ניתן לדלג.

יש רשימה של מוצרי תינוקות שתצטרכו עבור הרך הנולד. הוא כולל פריטים כמו עריסה, שידת החתלה ועגלה. אבל יש גם כמה פריטים אחרים שאינם נחוצים אבל יכולים להקל על החיים שלכם. חלק מאלה הם:

– מוניטור לתינוק

– משאבת שד

– משאבת חלב מדלה

– קרם פטמות

המוצרים הטובים ביותר לתינוקות הם כאלה שיקלו על חיי האמהות. ניתן לעשות זאת על ידי קניית פריטים הכרחיים כמו כיסא בטיחות, עריסה ובגדים. חשוב לקנות דברים אחרים כמו צעצועים, חיתולים ומגבונים שכן הם יעזרו בהתפתחות התינוק.

אלו מוצרי תינוק הכי כדאי לקנות

– כסא בטיחות הוא חובה לכל הורה חדש. חשוב שתרכשו אחד בטוח, נוח ומתאים היטב לילדכם.

– כיסא מוגבה הוא עוד מוצר חיוני לתינוק ולהורים. זה לא רק לאוכל! אתם יכולים להשתמש בו כדי להאכיל את התינוק שלכם, לשחק עם הקטן שלכם, או פשוט לבדר אותו בזמן שאתם מבשלים ארוחת ערב.

– עגלה היא הצעה מצוינת להורים שרוצים להסתובב עם הקטן. הן מגיעות בכל הצורות והגדלים ומציעים תכונות שונות כמו צללי שמש, שטח אחסון ועוד! 

למגוון מוצרי תינוקות איכותיים לחצו על הקישור והיכנסו לאתר של ג'ואי ישראל.