חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת על קונסילר ואיך להתשמש בו

קונסילרים הם סוג של מוצר קוסמטי המשמש בדרך כלל כדי להסתיר או לתקן פגמים בעור כגון עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אדמומיות מפצעונים ובעיות עור קלות אחרות. קונסילרים זמינים בצורות שונות וניתן למצוא אותם בבתי מרקחת, חנויות מכולת ובתי כלבו.

קונסילר מגיע בהרבה צבעים ומרקמים שונים וניתן להשתמש בו למטרות שונות. לדוגמה, יש אנשים שמשתמשים בו כדי לכסות על אקנה, בעוד שאחרים משתמשים בו מתחת לעיניים כדי להסתיר עיגולים שחורים. 

קטגוריות שונות של קונסילרים

ישנן קטגוריות שונות של קונסילרים לבחירה. קונסילר קוסמטי הוא בדרך כלל הפופולרי ביותר. הוא בדרך כלל נוזל או קרם שיש להם עקביות סמיכה יותר ומגיע בשפופרת או במיכל. גם קרם  קונסילר פופולרי, אבל הוא לא מספק כיסוי רב כמו הקונסילר הקוסמטי. לקונסילר עם כיסוי מקסימלי כנסי לאתר של מק

כיצד למרוח קונסילר ואיזה כלים אתה צריך?

קונסילר הוא מוצר איפור נפוץ המשמש להסתרת פגמים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים. מטרת הקונסילר היא להפוך את הפגמים לפחות נראים לעין.

ישנן דרכים רבות ושונות למרוח קונסילר בהתאם לסוג העור שלך, סוג הכיסוי שאת רוצה ואיזה סוג של אפקט את רוצה להשיג. ניתן למרוח קונסילר בעזרת אצבעות, מברשת או ספוג.

אצבעות:

מרחי כמות קטנה של קונסילר באצבעותיך וערבב אותו בעדינות בתנועות סיבוביות. התחל על ידי מריחת הקונסילר מסביב לאזור העיניים, ואז ערבב אותו לכיוון קו השיער ומורד האף לכיוון השפתיים. 

מִברֶשֶׁת/ספוג:

השתמשי במברשת אוורירית קטנה כמו מברשת מיזוג צלליות או מברשת סומק זוויתית כדי להתמזג בכל איזור העיניים. הקונסילר יתמזג יותר בקלות אם תמרחי אותו לפני הבסיס ותקבעי אותו עם פודרה.

לסוגים השונים של קונסילר המתאים לך- הכנסי לאתר של מאק