חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את פריפלייט והשתלבו בקורסים הטובים ביותר בארץ להטסת רחפנים

מטיסים רחפנים כבר במשך שנים ורוצים להעשיר את הידע שלכם ולהעמיק את המקצועיות שלכם? חושבים איך להפוך את התחביב למקצוע ולהתחיל להטיס רחפנים באופן מקצועי? עם בית הספר פריפלייט להטסת רחפנים אתם עומדים לקבל את כל זה ואפילו יותר, תוך השתלבות באחד מהקורסים שבית הספר המצוין הזה מציע לכם. הנה כמה פרטים על פריפלייט ועל הטסת רחפנים שחשוב שתדעו, ובהתאם תוכלו לצאת לדרך המקצועית שלכם.

פריפלייט – בית הספר המוביל בארץ למקצועות ההטסה

בית הספר פריפלייט עוסק כל כולו במקצועות ההטסה. בלב לבה של העשייה של בית הספר פריפלייט עומדים קורסים להטסת רחפנים, שמתחלקים לפי קטגוריות שונות שעונות, כל אחת מהן, על צורך אחר.

בין היתר, תוכלו למצוא בפריפלייט מסלולי קורסים להטסת רחפנים עד 4 ק"ג, עד 25 ק"ג ואפילו עד 2,000 ק"ג ויותר, כך שבין אם אתם חובבי רחפנים קטנים ובין אם גדולים – אתם יכולים למצוא את עצמכם במקום בקלות.

פריפלייט פותח את דלתותיו גם בפני הטסת רחפנים לחובבנים

מעבר לקורסים המקצועיים שמעניקים, בתנאי של מעבר מוצלח שלהם, רישיון להטסת רחפן, תוכלו למצוא בפריפלייט גם קורסים שמיועדים למטיסים חובבים ומעוניינים להעשיר את עצמם בידע נוסף. קורסים אלו הם קורסים תיאורטיים וקצרים יותר, שיוכלו לתת לכם בדיוק את הכלים שאתם זקוקים להם על מנת להטיס בצורה מקצועית יותר, אך עדיין להישאר ברמה החובבנית.

הירשמו עוד היום לבית הספר פריפלייט להטסת רחפנים

בבית הספר פריפלייט תמצאו את צוות המדריכים הטובים ביותר בארץ בתחום, שמגיעים, רובם ככולם, מהיחידות המובחרות ביותר של חיל האוויר הישראלי. יחד עם הליווי המקצועי שלהם והידע העשיר שלהם, גם אתם תוכלו לעלות על המסלול הטוב ביותר בדרך להטסת רחפנים נהדרת ומהנה!