חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות של כסאות גלגלים אל מול כלי התניידות אחרים

אנשים מבוגרים, פצועים או חולים הם אנשים שלרוב מאבדים מהעצמאות שלהם. כשהעצמאות שלהם נפגעת הם מתחילים להיות הרבה יותר תלויים גם באנשים אחרים וגם בכלים שונים, ולמעשה הם מחפשים באופן תמידי אחר הפתרון שיוכל לעזור להם להרגיש הכי עצמאיים שאפשר, גם במסגרת המגבלה. כסאות גלגלים הם פתרון מדהים לכל מי שמעוניין להמשיך ולהחזיק במידה מסוימת בעצמאות שלו, והם מביאים איתם יתרונות שהרבה כלי התניידות אחרים לא מביאים.

כסאות גלגלים – נוחות לאורך כל הדרך

כשאנשים מתחילים לאבד את היכולת ללכת בכוחות עצמם מבלי שום אביזר תמך, הם פונים לפתרונות כמו הליכונים או "מקלות סבא" לרוב. הפתרונות האלו הם אמנם טובים, אבל הם בהחלט לא נוחים כמו כסאות גלגלים.

כסאות גלגלים מאפשרים ישיבה רציפה לאורך כל הליך ההתניידות ממקום למקום, כך שבין אם אותם אנשים מעוניינים להגיע מהסלון למטבח ובין אם הם רוצים לצאת מהבית ולהגיע לקניון או לבית הקפה הסמוך – הם בהחלט יכולים לעשות זאת תוך כדי שמירה מקסימלית על הנוחות.

כסאות גלגלים מצוינים לזמני המתנה

הרבה פעמים לאורך הדרך מתרחשים כל מיני זמני ביניים שבהם צריך להמתין. בין אם מדובר על המתנה למעלית שתגיע, המתנה בתור ועוד – מדובר על המתנות שעבור מי שמתקשה ללכת או לעמוד בעצמו מרגישות נצחיות. בעזרת כסאות גלגלים אין עוד צורך להרגיש את תחושת הנצח הזו, ואפשר להמתין בכל תור כשאותם אנשים ישובים בכסא ומחכים שתורם יגיע.

חברת פולקו לרכישת כסאות גלגלים מצוינים

חברת פולקו עוסקת בשיווק ציוד סיעודי על כלל גווניו, ובין היתר תוכלו למצוא אצלה גם כסאות גלגלים מכל מיני סוגים שונים. פנו לחברת פולקו עוד היום ותוכלו למצוא את הכסא המתאים לכם ביותר.