חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך ניתן לבצע תרומה לנזקקים שלא באמצעות כסף?

בכל פעם שהמילה "תרומה" נאמרת, הראש מיד הולך לכיוונים של תרומת כספים. אז נכון, אולי כסף הוא הדבר הראשון המתבקש כאשר מדברים על תרומה, אבל בפועל קיימות עוד המון דרכים לבצע תרומה לנזקקים גם שלא באמצעות כסף. היום נספר לכם איך אתם יכולים להשתלב במערך התרומות גם אם אין לכם את האמצעים הכלכליים הדרושים לכך, ותאמינו לנו – התרומות הללו לא פחות חשובות.

תרומה לנזקקים באמצעות מוצרי יד 2

מוצרי יד 2 הם מוצרים שנמצאים לכם בבית גם בלי שאתם בכלל יודעים. כל בגד שפעם לבשתם ולא עוד, כל מכשיר חשמלי שלא השתמשתם בו שנים, כל רהיט שאין לכם בו כל שימוש – כל אלו הם מוצרי יד 2 שניתן בקלות לתרום.

תרומה לנזקקים באמצעות מוצרי יד 2 היא תרומה נהדרת, משום שאולי עבורכם המוצרים האלו כבר לא שימושיים, אבל בשבילם הם יכולים ממש לשנות את החיים. אתם מוזמנים להיווכח בעצמכם כשתמסרו שמיכה חמה ששוכבת בארון שלכם כבר שנים לאדם שאין לו איך להתחמם בחורף, ולראות איך החיוך הענק נפרש על פניו.

תרומה לנזקקים באמצעות איסוף מזון יבש או הכנת מזון חם

נושא האוכל הוא אחד הנושאים החשובים והבולטים ביותר בנושא תרומה לנזקקים. תרומה לנזקקים יכולה להגיע באמצעות הכנת אוכל חם וחלוקה שלו לתוך חמגשיות, באמצעות איסוף של מזון יבש כמו שמן, אורז, קופסאות שימורים ועוד לתוך ארגז, וכן באמצעות חלוקה בפועל של הארגזים לנזקקים.

זה הזמן ליצור קשר עם ארגון בולט ומוכר כמו מאיר פנים, ולהשתלב במערך ההתנדבות והתרומות שלו. זוהי הדרך שלכם לתרום לחברה, בין אם באמצעות כספים, ציוד או המעשים עצמם, ותאמינו לנו שהלב שלכם יתרחב מזה תוך זמן קצר ביותר.