חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לשמור על מברשת איפור בצורה הטובה ביותר?

מברשת איפור היא כלי המשמש להנחת איפור על הפנים. היא עשויה בדרך כלל משיער של בעלי חיים, סיבים סינתטיים או שניהם ומגיעה במגוון צורות, גדלים וחומרים. ניתן להשתמש במברשות עם אבקות, נוזלים או קרמים.

מברשות איפור הן לא רק מותרות, הן חלק מהותי משגרת היומיום של האישה. צריך לטפל במברשות שלך ולנקות אותן באופן קבוע כדי למנוע הצטברות איפור וצמיחת חיידקים.

למה לנקות את מברשות איפור שלך?

חשוב לנקות את מברשות איפור שלך מכיוון שהתכשיר שאת מורחת על העור יכול להישאר מאחור בשערות. זה יכול להוביל לגירוי בעור ולהתפרצויות של פצעים.

מברשת האיפור מהווה גם כר גידול לחיידקים שעלולים לגרום לאקנה, דרמטיטיס ומחלות עור אחרות.

נהוג לחשוב שאין מגע ישיר בפנים שלך עם המברשת אבל זה לא כל כך פשוט. החיידקים מהמברשת יעברו אל האצבעות שלך, אל מוצרים ואז חזרה אל הפנים שלך.

הדרך היעילה ביותר לנקות מברשות איפור

  • לנקות את המברשות שלך לפחות פעם בשבוע עם מים חמים וסבון, או בחומר ניקוי מברשת עדין.
  • לטבול את השערות במי הסבון או בניקוי המברשות וסובב אותם עד שהם נקיים משאריות איפור.
  • לשטוף את השערות ביסודיות תחת מים זורמים, ואז לנער את עודפי המים כדי להסיר שאריות סבון.
  • להניח על מגבת לייבוש באוויר עד 24 שעות לפני השימוש שוב

כאשר מנקים את מברשות האיפור, חשוב להשתמש בחומר לניקוי מברשות ולא רק בסבון ומים. זה יעזור להסיר כל שאריות מוצר שנותרו מאחור מהאיפור על המברשות.

השלב החשוב ביותר בניקוי המברשות שלך הוא ייבוש נכון. אם תשאיר אותם רטובים, הם יכולים לגדל חיידקים ולהתחיל להריח רע. עדיף לייבש אותם במגבת או לתת להם להתייבש באוויר. כדאי גם לאחסן את המברשות שלך במקום שבו הן לא נוגעות זו בזו או בכל דבר אחר, כדי שהן ישמרו על צורתן ולא יסתבכו לגמרי אחת עם השנייה. 

למברשות איפור של בובי בראון הכנסי לכאן